چاپگر, لیبل پرینتر

لیبل پرینترهای برتر در سال 2020 و 2019

لیبل پرینترها در بازار در مدل و برندهای مختلفی وجود دارند که قادر به چاپ انواع لیبل و برچسب های شما خواهد بود.این دستگاه میتواند به تمامی نیازهای شما در این زمینه پاسخگو باشد.اما برای اینکه بفهمیم کدام لیبل پرینتر برای کسب و کار شما مناسب است، قطعا به محیط کاری و نیازهای چاپی شما بستگی دارد.ما در این مقاله قصد داریم 10 مورد از برترین پرینترهای چاپ لیبل در سال 2019 و 2020 را برای شما شرح دهیم.

بهترین لیبل پرینترهای سال 2019 و 2020

  1. Epson C3500

لیبل زن C3500 از نوع چاپگرهای جوهر افشان بوده که چاپ رنگی با کیفیت بالا را ارئه میدهد.این دستگاه با سرعت 4 اینچ در ثانیه جهت افزایش سرعت و بهره وری به فرآیندها بسیار مناسب است.با این چاپگر اسناد خود را به راحتی به چاپ برسانید و با استفاده از نمایشگر ال سی دی وضعیت دستگاه را مشاهده کنید.

برترین لیبل پرینترهای سال 2020

Cab EOS.2

این لیبل زن قابلیت چاپ لیبل و برچسب های چند کاربردی را دارد و از ویژگی های منحصر به فردی نظیر کاربری آسان، تغییر فرمت لیبل ها، اضافه کردن اطلاعات و چاپ لحظه ای بدون اتصال به رایانه برخوردار است.با این دستگاه فرمت های متنوعی از برچسب ها را فراخوانی کنید و آن ها را در USB ذخیره کنید.طراحی شیک و جمع و جور آن باعث شده به راحتی بر روی میز کاریتان قرا گیرد.

  1. سری Zebra ZT

اگر کسب و کار شما طوری طراحی شده که در روز به حجم بالایی از چاپ نیاز دارید لیبل پرینترهای سری Zebra ZT بسیار ایده آل خواهد بود.این نوع پرینتر مطابق با نیازهای شما طراحی شده و از ویژکی ها مهم آن میتوان به انعطاف پذیری و کاربری آسان آن اشاره کرد.از لحاظ کیفیت دارای رزولوشن بالا و با حداکثر سرعت 6 اینچ در ثانیه است.یکی از ویژگی های مهم این دستگاه که مورد توجه هر مدیر کسب و کاری قرار گرفته قابلیت چاپ بارکد دوبعدی است.

  1. Cab Hermes

چاپگر مدل Cab Hermes با کارایی بالا و دقیق قابلیت چاپ برچسب های اپلیکاتور را دارد.با این پرینتر لیبل زن کارایی و بهره وری را در کارخانه ها افزایش دهید.چرا که با وجود وزن سبک برای کاربردهای صنعتی گزینه بسیار مناسبی است.

  1. Cab Mach 4

این چاپگر صدور برچسب با بالاترین کیفیت ممکن و با سرعت چاپ 8 اینچ در ثانیه خروجی مورد نظر شما را ارائه میدهد.علاوه بر آن قادر به چاپ RFID نیز میباشد.با فناوری چاپ حرارتی ارائه شده در آن کیفیتی برابر با dpi 600 را میدهد.

لیبل پرینتر برتر سال 2019

  1. سری Cab XC

این سری از لیبل پرینترها شامل پرینترهای XC6 و Cab XC4 هستند که با فناوری چاپ حرارتی و با ریبون اضافه امکان افزودن رنگ به لیبل را دارد. این چاپگر لیبل با قابلیت چاپ رنگی، چاپ هر نوع گرافیک با کیفیت فوق العاده را دارا است.از طرفی این دستگاه برای چاپ برچسب های آزمایشگاهی بسیار ایده آل خواهد بود.

  1. سری Zebra GX

پرینترهای سری Zebra GX از تکنولوژی چاپ حرارتی برخوردار بوده که به راحتی با سیستم های کسب و کار ادغام شده است.این سری از این پرینترهای چاپ برچسب با طراحی جمع و جور به راحتی بر روی میز کاری شما قرار گرفته و یک انتخاب مناسب برای سازمان های بزرگ خواهد بود.

  1. Cab SQUIX

این لییل پرینتر ترکیبی از دقت، نوآوری، سرعت، اطمینان، کیفیت و سهولت استفاده است.این نوع پرینتر از نوع صنعتی بوده و با تکنولوژی حرارتی، چاپ سیاه و سفید را انجام میدهد.یکی از مزایای این دستگاه این است که از یک نمایشگر برخوردار بوده که تمامی دستورالعمل های تصویری در مورد پاک کردن هد چاپ و نگهداری از دستگاه را ارئه میدهد. از دیگر مزیت های این چاپگر این است که میتوانید با استفاده از کاتر جهت بریدن کاغذها، در داخل دستگاه تعبیه کنید که این امر باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.

  1. Sato CL4NX

این دستگاه با قابلیت چاپ بارکدهای تک بعدی و دو بعدی یک چاپگر لیبل RFID است.سه گزینه جهت وضوح تصاویر و متون دارد که میتوانید وضوح چاپ خود را انتخاب نمایید.این لیبل پرینتر بسیار با دوام و مقاوم بوده و کیفیت چاپ بالایی را ارئه میدهد.

  1. Epson C7500

چاپگر C7500 از لحاظ سرعت بسیار بالا بوده و چاپ رنگی بسیار خوانا و تمیزی را ارئه میکند.اگر شما در روز نیاز به چاپ رنگی با حجم بالا دارید این چاپگر را به شما پیشنهاد میکنیم.صدها نوع فرمت لیبل و برچسب بر روی این دستگاه آپلود میشود و تعویض جوهر آن بسیار آسان است.همچنین دفعات تعویض جوهر آن بسیار کم بوده زیرا کارتریج آن بزرگ است.

امیدواریم از مطالب فوق اطلاعات کافی و مفید را کسب کرده باشید. جهت راهنمایی و اطلاعات بیشتر این دستگاه میتوانید با کارشناسان تاپ تن سرویس تماس بگیرید.

در بخش خدمات پس از فروش، پس از تماس شما کارشناسان شرکت در اسرع وقت جهت رفع نواقص موجود اقدام خواهند نمود چرا که خدمات پس از فروش ضمانت فروش های آتی ماست .

آدرس : تهران خیابان جمالزاده شمالی بعد از نصرت پلاک 305

66595788-021

پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره به شما عزیزان

09013022748

09013022749

[email protected]

www.top10service.com

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 3 =