آموزش

بهترین ویدئو پروژکتورهای فضای باز در سال 2024

بهترین ویدئو پروژکتورهای فضای باز

بهترین ویدئو پروژکتورهای فضای باز چه برندی است؟ زمستان زمان مناسبی برای دنج بودن در بیرون با پتو و آتش است، و همچنین زمان خوبی است تا سرگرمی های خود را به بیرون ببرید (یعنی اگر جایی که زندگی می کنید خیلی سرد نباشد). اگر می‌خواهید شب‌های فیلم خود را در این فصل یا زمانی که هوا گرم‌تر است ارتقا دهید، یک پروژکتور در فضای باز می‌تواند این کار را انجام دهد. برای خرید انواع ویدئو پروژکتور استوک و نو میتوانید به فروشگاه تاپ تن سرویس مراجعه نمایید.

خرید و قیمت انواع ویدئو پروژکتور استوک و نو

پروژکتورهای فضای باز 2024

بهترین ویدئو پروژکتورهای فضای باز به گونه ای ساخته شده اند که قابل حمل، بادوام و دارای نمایشگرهایی با وضوح بالا باشند، زیرا فضای باز دارای چالش های خاص خود است. به‌علاوه، با گزینه‌های پیشرفته امروزی موجود، پروژکتورهای فضای باز حتی می‌توانند با سرویس‌های پخش از قبل بارگذاری شده باشند، که اتصال و پخش فیلم را آسان می‌کند.

برای کمک به شما در یافتن بهترین پروژکتور فضای باز که هم راحتی و هم پخش با کیفیت سینما را به شما می دهد، برخی از گزینه ها را گرد هم آوردیم که بهترین انتخاب ما پروژکتور Freestyle 2 سامسونگ به دلیل کیفیت تصویر واضح و قابلیت حمل آن است. در ادامه بخوانید تا ببینید که چگونه آن را با مدل‌های Anker، Epson و موارد دیگر بر اساس ویژگی‌هایی مانند صدا، گزینه‌های پخش جریانی، و قیمت مقایسه می‌کند.

پروژکتور فضای باز

در دهه 1950، بیش از 4000 سالن سینما در سراسر کشور وجود داشت. امروزه کمتر از 330 عدد وجود دارد. با این حال، شما همچنان می توانید با استفاده از یک پروژکتور قابل حمل که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است، از فیلم های مورد علاقه خود در زیر ستاره ها در شب لذت ببرید.

بهترین پروژکتورهای قابل حمل در فضای باز، مانند انتخاب برتر ما، Nebula Cosmo Laser 4K، باتری داخلی و سیستم بلندگوی خود را دارند. برخی از آنها در برابر آب مقاوم هستند و می‌توانند یک فیلم، برنامه تلویزیونی یا ویدیو را روی صفحه‌ای از ۱۰۰ تا ۲۰۰ اینچ پخش کنند. این راهنمای خرید به شما کمک می کند پروژکتوری را برای استفاده در فضای باز انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند.

پروژکتور فضای باز

پروژکتور فضای باز

ویدئو پروژکتور فضای باز Nebula Cosmo Laser 4

Nebula Cosmo Laser 4 بهترین انتخاب ما به عنوان یکی از پیشرفته ترین پروژکتورها در نوع خود است. می توان از آن در داخل یا خارج از منزل استفاده کرد، به راحتی حمل و نقل کرد و در عرض چند دقیقه راه اندازی شد. وضوح 4K و 2200 لومن ANSI برای روشنایی دریافت می کنید. این بدان معناست که حتی اگر نور محیط در فضای مشاهده شما وجود داشته باشد، تصویری واضح و روشن خواهید دید. ما همچنین از طرفداران طراحی فشرده و جعبه ناهار مانند با دسته داخلی پروژکتور هستیم. Cosmo Laser 4 در مقایسه با سایر پروژکتورهای قابل حمل پیچیده‌تر (و گران‌تر) است. برای مثال، می‌توانید فیلم‌ها و محتوای ویدیویی مورد علاقه خود را روی صفحه‌ای تا 150 اینچ تماشا کنید. به علاوه، با استفاده از اتصال Wi-Fi خانگی، سیستم عامل AndroidTV به شما امکان دسترسی آسان به همه شبکه‌ها یا خدمات پخش محبوب را می‌دهد. اتصال دستگاه تلفن همراه یا رایانه لپ تاپ خود به پروژکتور – به صورت بی سیم یا با استفاده از کابل – و سپس مشاهده محتوای ذخیره شده در آن دستگاه یا پخش جریانی از آن آسان است. از بین تمام پروژکتورهای قابل حملی که ما به آنها نگاه کردیم، این یکی دارای بهترین سیستم بلندگو و قوی ترین مجموعه از قابلیت ها، همراه با کیفیت تصویر واقعاً چشمگیر است.

ویدئو پروژکتور فضای باز Kodak Flik HD9

برای علاقه‌مندان به فیلم که می‌خواهند از تماشای فیلم‌های زیر ستاره‌ها بدون تعهد مالی هنگفت لذت ببرند، Kodak Flik HD9 بهترین گزینه است، اما با چند نکته. به عنوان مثال، شما فقط وضوح 1080p (نه 4K) دریافت می کنید و حداکثر روشنایی تنها 200 ANSI لومن است. این پروژکتور همچنین فاقد پشتیبانی HDR است و به منبع نور LED با سیستم نمایشگر LCD متکی است. در نتیجه، اگر می‌خواهید تصویری روشن و واضح ببینید که به نظر نمی‌رسد، فضای تماشای شما واقعاً تاریک باشد. در شرایط مناسب، تلویزیون می تواند تصویر مناسبی تا 120 اینچ تولید کند، اما بلندگوهای داخلی کیفیت متوسطی را با حداقل باس ارائه می دهند. با این حال، این بهترین پروژکتور فضای باز مقرون به صرفه است که در کل پیدا کردیم.

مشخصات

Price: $250
Resolution: 1080p Full HD (1,920 x 1,80 pixels)
Brightness: 200 ANSI lumens
Aspect Ratio/Contrast Ratio: 16:9; 3,000:1
Throw Ratio: 1.22
Light Source: LED
Smart TV OS: AndroidTV
Size and Weight: 5.1 x 4.3 x 5.9 inches; 3.31 pounds
Projection Size: 40 to 120 inches
Connectivity: Wi-Fi, Bluetooth, 2x HDMI, USB, Chromecast
Built-in Speakers: 2x 3-watt speakers
Built-in Battery: No
Durability/Water Resistance: None
Lamp Life: 30,000 hours

در دسته زیر 1000 دلار، این پروژکتور قابل حمل از BenQ تمام جعبه های کلید را برای آنچه در پروژکتوری که می تواند در فضای باز استفاده می شود جستجو می کند، بررسی می کند. در برابر پاشش پاشش مقاوم است و می تواند از سقوط تصادفی از ارتفاع 2.3 فوتی جان سالم به در ببرد. حمل و نقل آن آسان است و به سرعت قابل تنظیم است. با اتصال مستقیم به اینترنت، عملکرد تلویزیون هوشمند را از طریق یک دانگل استریم ارائه شده ارائه می دهد که باید به پروژکتور وصل شود. و به لطف پشتیبانی AirPlay و Chromecast، پخش بی سیم محتوا از دستگاه تلفن همراه یا رایانه آسان است (اگرچه می توان به جای آن از اتصال کابل HDMI استفاده کرد). GS50 علاوه بر ارائه وضوح 1080p با نرخ تجدید 60 هرتز، دارای دو بلندگوی استریو 5 واتی و یک ساب ووفر 10 واتی است. در نتیجه، صدا بسیار خوب است، به خصوص اگر هنگام تماشای تصویر 100 اینچی نزدیک پروژکتور بنشینید. از آنجایی که پروژکتور دارای حداکثر روشنایی فقط 500 ANSI لومن است، فضای مشاهده باید بسیار تاریک باشد تا تصویری روشن و شفاف را تجربه کنید که به نظر نمی رسد از بین برود. برای تماشای فضای باز در شب، بسیار کافی است.

Price: $799
Resolution: 1080p (1,920 x 1,080 pixels)
Brightness: 500 ANSI Lumens
Aspect Ratio/Contrast Ratio: 16:9; 100,000:1
Throw Ratio: 1.21
Light Source: LED
Smart TV OS: AndroidTV
Size and Weight: 7.32 x 6.06 x 5.75 inches; 5.07 pounds
Projection Size: Up to 100 inches
Connectivity: Wi-Fi, Bluetooth, 2x HDMI, USB Type-A, USB Type-C, AirPlay, Chromecast
Built-in Speakers: 2x 5-watt speakers, 10-watt subwoofer
Built-in Battery: Up to 150 minutes of video playtime
Durability/Water Resistance: IPX2 (Splash-proof), 2.3-foot drop proof

در دسته زیر 1000 دلار، این پروژکتور قابل حمل از BenQ تمام جعبه های کلید را برای آنچه در پروژکتوری که می تواند در فضای باز استفاده می شود جستجو می کند، بررسی می کند. در برابر پاشش پاشش مقاوم است و می تواند از سقوط تصادفی از ارتفاع 2.3 فوتی جان سالم به در ببرد. حمل و نقل آن آسان است و به سرعت قابل تنظیم است.

با اتصال مستقیم به اینترنت، عملکرد تلویزیون هوشمند را از طریق یک دانگل استریم ارائه شده ارائه می دهد که باید به پروژکتور وصل شود.

به لطف پشتیبانی AirPlay و Chromecast، پخش بی سیم محتوا از دستگاه تلفن همراه یا رایانه آسان است (اگرچه می توان به جای آن از اتصال کابل HDMI استفاده کرد). GS50 علاوه بر ارائه وضوح 1080p با نرخ تجدید 60 هرتز، دارای دو بلندگوی استریو 5 واتی و یک ساب ووفر 10 واتی است.

در نتیجه، صدا بسیار خوب است، به خصوص اگر هنگام تماشای تصویر 100 اینچی نزدیک پروژکتور بنشینید. از آنجایی که پروژکتور دارای حداکثر روشنایی فقط 500 ANSI لومن است، فضای مشاهده باید بسیار تاریک باشد تا تصویری روشن و شفاف را تجربه کنید که به نظر نمی رسد از بین برود. برای تماشای فضای باز در شب، بسیار کافی است.

مشخصات

Price: $699
Resolution: 1080p (1,920 x 1,080 pixels)
Brightness: 400 ANSI Lumens
Aspect Ratio/Contrast Ratio: 4:3 or 16:9; 300:1
Throw Ratio: 1.2:1
Light Source: LED
Smart TV OS: AndroidTV
Size and Weight: 5.2 x 6.77 x 5.2 inches; 3.46 pounds
Projection Size: Up to 120 inches
Connectivity: HDMI, Micro HDMI, USB Type-C, USB Type-A Chromecast
Built-in Speakers: 10 watts
Built-in Battery: Up to 3.5 hours of video playtime
Durability/Water Resistance: None
Lamp Life: Up to 30,000 hours

از آنجایی که پروژکتور با باتری کار می کند، می توان تا پنج ساعت در حالت اکو یا تا دو ساعت در حالت استاندارد بدون منبع تغذیه خارجی استفاده کرد. بنابراین، برای لذت بردن از یک شب فیلم در فضای باز، لازم نیست نگران مدیریت سیم های بلند یا استفاده از پاوربانک خارجی باشید. بین باتری، طراحی کلی و رتبه بندی ضد آب IPX3، بهترین پروژکتور قابل حمل برای استفاده در فضای باز است. این پروژکتور همچنین دارای حداکثر روشنایی فوق‌العاده بالای 1000 ANSI لومن است.

این بدان معناست که شما یک تصویر روشن و دقیق خواهید دید، حتی اگر مقداری نور محیط وجود داشته باشد. Mars 3 رزولوشن 1080p با نرخ تازه سازی 60 هرتز ارائه می دهد و می تواند تصویری تا 200 اینچ (بزرگتر از اکثر پروژکتورهای قابل حمل) پخش کند. این یک پروژکتور با قدرت مناسب و همه کاره است.

هنگامی که مستقیماً از طریق Wi-Fi به اینترنت متصل می شود، به راحتی به همه کانال های پخش محبوب دسترسی خواهید داشت. با این حال، شما همچنین می توانید با استفاده از پروژکتور به صورت بی سیم یا با استفاده از کابل HDMI، محتوا را از یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه پخش کنید.

Price: $1,100
Resolution: 1080p (1,920 x 1,080 pixels)
Brightness: Up to 1,000 ANSI Lumens
Aspect Ratio/Contrast Ratio: 16:9; 400:1
Throw Ratio: 1.2
Light Source: LED
Smart TV OS: AndroidTV
Size and Weight: 6.3 x 10.2 x 9.8 inches; 9.9 pounds
Projection Size: Up to 200 inches
Connectivity: Wi-Fi, Bluetooth, HDMI, USB Type-A, USB Type-C, Chromecast
Built-in Speakers: 40 watts (3-way Dolby Audio)
Built-in Battery: Up to 5 hours of video playtime (eco mode); Up to 2 hours (normal mode)
Durability/Water Resistance: IPX3
Lamp Life: Up to 25,000

 

بزرگترین مزیت AAXA P7، اندازه کوچک آن است. می تواند در یک جیب جا شود، اما ویدئویی با وضوح 1080p با اندازه نمایش تا 200 اینچ ارائه می دهد. همچنین با استفاده از باتری قابل شارژ داخلی خود تا 150 دقیقه کار می کند. این یکی از معدود پروژکتورهای قابل حملی است که ما به آن نگاه کردیم که دارای یک اسلات کارت حافظه یکپارچه است، بنابراین محتوای ویدیویی را می توان با استفاده از رایانه روی کارت حافظه ذخیره کرد و پس از قرار دادن آن در پروژکتور از روی کارت پخش کرد. ما دریافتیم که این یک گزینه پروژکتور ارزان قیمت است که حمل و نقل آن بسیار آسان است. به لطف باتری داخلی آن می توان آن را راه اندازی کرد و در فضای باز نیز استفاده کرد. ما فکر می کنیم که ارزش کلی خوبی را با قیمت زیر 400 دلار ارائه می دهد.

Specs

Price: $377
Resolution: 1080p (1,920 x 1,080 pixels)
Brightness: Up to 400 lumens
Aspect Ratio/Contrast Ratio: 16:9; 2,000:1
Throw Ratio: 1.2:1
Light Source: Mini-LED
Smart TV OS: AndroidTV
Size and Weight: 3.87 x 2.87 x 2.25 inches; 1.17 pounds
Projection Size: Up to 200-inches
Connectivity: HDMI, USB Type-C, microSD/TF memory card
Built-in Speakers: 1x 2-watt
Built-in Battery: Up to 150 minutes of video playtime (Eco mode)
Durability/Water Resistance: None
Lamp Life: Up to 30,000 hours

راهنمای خرید ویدئو پروژکتور فضای باز

مواردی که هنگام خرید پروژکتورهای فضای باز باید در نظر بگیرید:

روشنایی پروژکتورهای فضای باز:

روشنایی یک پروژکتور که در لومن ANSI اندازه گیری می شود، تعیین می کند که یک پروژکتور چقدر نور می دهد و ناحیه مشاهده چقدر باید برای دیدن یک تصویر روشن و دقیق باشد. به “لومن های ANSI” پروژکتور (نه فقط “لومن”) توجه کنید و به دنبال بالاترین روشنایی ممکن باشید.

هر چیزی کمتر از 300 ANSI Lumens تصویری تاریک و شسته شده را حتی در تاریکی ارائه می دهد. مگر اینکه بیرون واقعا سیاه باشد، یک امتیاز لومن ANSI خوب 1000 یا بالاتر است. مهم ترین ویژگی هایی که در یک پروژکتور باید در نظر گرفت، نوع لامپ و روشنایی آن است.

وضوح پروژکتورهای فضای باز:

اکثر پروژکتورها وضوح 1080p را ارائه می دهند، اگرچه برخی از آنها از ارتقاء مقیاس برای شبیه سازی تصویر با وضوح 4K استفاده می کنند. بهترین پروژکتورها وضوح 4K را ارائه می دهند. آشر واینستین، متخصص پروجکشن در ProjectorScreen.com، اضافه می کند: «رزولوشن پروژکتور به شما می گوید که تصویر چقدر واضح به نظر می رسد. یک تصویر با وضوح 4K چهار برابر پیکسل بیشتری نسبت به یک تصویر 1080p دارد، بنابراین جزئیات بسیار بیشتری را به نمایش می گذارد.

پروژکتورهای فضای بازProjection Size:

این اندازه تصویری است که یک پروژکتور می تواند نمایش دهد. اندازه پروژکتور معمولاً بر اساس میزان فاصله پروژکتور از نمایشگر است، مگر اینکه یک پروژکتور با پرتاب کوتاه یا بسیار کوتاه باشد. اندازه طرح به صورت مورب اندازه گیری می شود. اندازه و وزن پروژکتور: از آنجایی که احتمالاً پروژکتور را برای نصب آن به بیرون حمل می کنید، اندازه و وزن ملاحظات مهمی هستند.

قابلیت اتصال پروژکتورهای فضای باز:

اکثر پروژکتورها راه‌های بی‌سیم و سیمی مختلفی را برای اتصال به رایانه یا دستگاه تلفن همراه یا پخش جریانی محتوا از طریق Wi-Fi ارائه می‌کنند. رایج ترین گزینه های اتصال Wi-Fi، بلوتوث، HDMI و USB هستند. منبع(های) محتوایی را که تماشا می کنید در نظر بگیرید و پروژکتوری با پورت های مناسب برای اتصال آن دستگاه ها انتخاب کنید.

دوام و مقاومت در برابر آب و هوا پروژکتورهای فضای باز:

از آنجایی که پروژکتورهای فضای باز قرار نیست به طور دائم در فضای باز نگهداری شوند، هیچکدام دارای درجه ضدآب بالایی نیستند و برخی اصلاً ضد آب نیستند. آنهایی که می توانند در برابر رطوبت مقاومت کنند، برای کمپینگ یا استفاده در نزدیکی ساحل یا استخر که در آن احتمال پاشیده شدن آب پروژکتور وجود دارد، مناسب تر هستند.

میگوئل باپتیستا، مدیر Rtivities، یک وب‌سایت کمپینگ، می‌گوید: «برای علاقه‌مندان به فیلم، توصیه می‌کنم وضوح، روشنایی و کنتراست بالا را برای تجربه تماشای همه‌جانبه‌تر در اولویت قرار دهند. علاقه مندان به فضای باز باید به درجه ضد آب، عمر باتری و دوام کلی پروژکتور توجه بیشتری داشته باشند.

بلندگوهای داخلی پروژکتورهای فضای باز:

اگر به دنبال صدای واقعاً فراگیر هستید، پروژکتوری را در نظر بگیرید که به شما امکان جفت کردن هدفون های بی سیم، هدفون های هدفون یا یک بلندگوی بلوتوث با کیفیت بالا را می دهد. دلیلش این است که بلندگوهایی که معمولاً در این پروژکتورها تعبیه شده اند، کیفیت وحشتناکی ندارند. برخی حتی صدای استریو تولید نمی کنند. تنها تعداد کمی از آنها استریو واقعی را با افزودن ساب ووفر ارائه می دهند.

باتری داخلی پروژکتورهای فضای باز:

پروژه‌های فضای باز که باتری قابل شارژ داخلی ندارند باید به یک منبع برق خارجی مانند پریز برق یا پاور بانک وصل شوند. اگر پروژکتور یک باتری قابل شارژ داخلی داشته باشد، در حالت “عادی”، اغلب حداکثر دو تا سه ساعت زمان پخش ویدئو در هر بار شارژ خواهید داشت. هنگامی که یک پروژکتور حالت “Eco” یا “Economy” دارد، سطح روشنایی و صدای پروژکتور را کاهش می دهد تا عمر باتری را افزایش دهد. با این حال، این اغلب تأثیر منفی بر تجربه تماشا دارد.


سیستم عامل SmartTV:

اکثر پروژکتورهای قابل حمل در فضای باز با استفاده از سیستم عامل AndroidTV اجرا می شوند که به آنها اجازه می دهد مستقیماً به اینترنت Wi-Fi به قابلیت های تلویزیون هوشمند متصل شوند. این شامل توانایی اجرای برنامه‌ها از سرویس‌های پخش محبوب، مانند Netflix، Disney+، Paramount+ و Hulu است.


همچنین با اتصال دو دستگاه از طریق کابل HDMI یا USB یا با استفاده از اتصال بی سیم بلوتوث، AirPlay یا Chromecast (بسته به تجهیزات مورد استفاده) می توان محتوا را از تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه مشاهده کرد.

منبع نور و عمر لامپ:

منبع نور یک پروژکتور به وضوح و روشنایی تصویری که می تواند ایجاد کند کمک می کند. محبوب ترین گزینه ها LED یا لیزر هستند. تونی پنیکس، مدیرعامل TechDHome Smart Home Services می گوید: پروژکتورهای LED یا لیزری طول عمر بیشتری نسبت به پروژکتورهای لامپ سنتی دارند و هزینه های طولانی مدت را کاهش می دهند.

Throw Ratio:

به فاصله بین پروژکتور و صفحه نمایش و اندازه پروژکتوری که پروژکتور از یک فاصله خاص ایجاد می کند اشاره دارد. به صورت یک نسبت ابلاغ شده است. بنابراین، اگر یک پروژکتور دارای نسبت پرتاب 1.5 باشد، به ازای هر 1.5 فوت فاصله پروژکتور از صفحه نمایش، اندازه تصویر یک فوت از نظر عرض افزایش می یابد. نسبت پرتاب یک پروژکتور با گرفتن فاصله پرتاب آن و تقسیم آن بر عرض تصویر محاسبه می شود.

سخن پایانی

چگونه بهترین پروژکتورهای فضای باز را انتخاب کردیم همکار ما، Jason R. Rich، تحقیقات گسترده‌ای را برای گردآوری راهنمای خرید بهترین پروژکتورهای قابل حمل در فضای باز انجام داد. او مواردی مانند طراحی کلی هر دستگاه، روشنایی، کیفیت بلندگو، عمر باتری، گزینه‌های اتصال، قابلیت حمل، حداکثر اندازه نمایش و قیمت را در نظر گرفت. او همچنین بر آنچه که هر پروژکتور قابل حمل فضای باز را از رقبای خود متمایز می کند، تمرکز کرد. برای کمک به تحقیقات خود، جیسون مصاحبه های عمیقی با میگل باپتیستا، مدیر Rtivities انجام داد. فردی سامپایو، از شالر تک؛ تونی پنیکس، مدیر عامل TechDHome Smart Home Services.

چرا باید به ما اعتماد کنید؟ تاپ تن سرویس یک متخصص فناوری

 

منبع = usnews

‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + دو =